Вівторок, 19.03.2024, 11:06
    Немовицька загальноосвітня              школа І - ІІІступенів

znz_nemovychi@ukr.net
      Ви увійшли як  Гість | Група " Гості" |   Вихід     

Меню сайту
Прогноз погоди
...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Напрямки виховної роботи.

      Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

    Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, статуту навчального закладу. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору. В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя. Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи, – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих. Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

Основні напрямки виховної роботи.

Система виховної роботи школи

складається на основі взаємодії школи, батьків і вчителів:

Основні принципи виховної системи школи:

  • "не зашкодити" (збереження психологічного та фізичного здоров'я дитини, що є найважливішим у навчально - виховному процесі);
  • духовна насиченість шкільної життєдіяльності дітей. Не піддаючи сумніву значення знання у становленні особистості ми впевнені в тому,  що якість знань, цінність ідей, думок і діяльності людини, що виникають на базі знаннь, зумовлюється не тільки істинністю знань, але й духовною насиченістю виховання особистості;
  • ставлення до дитини, як до суб'єкта власного розвитку, що реалізується через принципи співпраці, толерантності, підтримки, які спрямовані на самостановлення індивідуальності;
  • індивідуальний розвиток педагогів. Учитель теж повинен розвиватись, удосконалювати свою професійну педагогічну майстерність.

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі