Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) у наш час стали невід’ємною складовою навчально-виховного процесу в школі. Вільне володіння ними є складовою базової освіти. Впровадження в освіту ІКТ сприяє підвищенню її якості, а також удосконаленню організації роботи освітнього закладу та управління ним.
Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес організовується так, що всіх учасників залучено до процесу пізнання, формування висновків, створення певного результату, де кожен робить індивідуальний внесок, обмінюється знаннями, ідеями, способами діяльності. Відбувається цей процес в атмосфері доброзичливості та взаємопідтримки. Це дозволяє не тільки отримати нові знання, а й розвиває пізнавальну діяльність, переводить її в більш високі форми кооперації та співробітництва.
Педагогічна спадщина видатного педагога багата й різноманітна. Його поради і рекомендації з окремих проблем навчального процесу і керівництва ним ґрунтуються як на багаторічному власному досвіді, так і на даних тогочасної науки та узагальненні досвіду кращих керівників шкіл країни.
Україна продовжує залишатися одним з основних лідерів за темпами поширення епідемії ВІЛ/СНІД в Європі. Лише за останні 4 роки кількість офіційно зареєстрованих випадків ВІЛ-інфекції в країні майже подвоїлася (з 60 до 119,5 тисяч). За минулий рік в Україні було виявлено понад 16 тисяч нових випадків ВІЛ. Київ та південно-східні регіони є "лідерами" із розповсюдження невиліковної хвороби в країні.
Ліси – це зелені легені нашої планети, що наповнюють атмосферу киснем. Чотири дорослих дерева за добу віддають в атмосферу стільки кисню, що його вистачає для дихання однієї людини.
Діти-майбутнє нації, тому їх здоров’я повинно стати чи не найголовнішим об’єктом піклування як суспільства, так і держави. Разом з тим все більшої масштабності набирає одна з головних проблем сьогодення - споживання дітьми, підлітками та молоддю спиртних напоїв. Адже алкоголь особливо активно впливає на організм, що не сформувався, поступово руйнуючи його.