Наприклад, сьогоднішні діти
надто багато дивляться телевізор. А телевізор ― це, в першу чергу, застиглий
погляд ... Телевізор привчає дитину до пасивного споживання інформації. Як
наслідок, у дітей низький рівень пізнавального інтересу. По-перше, дуже важко
навчити дитину, у якої немає бажання вчитися, який не виявляє інтересу до
навчання. По-друге, у них недостатньо сформоване слухове сприйняття. Дитині
необхідно вміти слухати вчителя .
Нині часто буває, що батьки мало спілкуються зі своїми дітьми. Татусі і
мамусі вкрай рідко спілкуються з дітьми або проводять бесіду неправильно. У вихованні не діти є головною проблемою, а
професіоналізм батьків, які мають
низький рівень педагогічної культури, які не готові до конструктивної і
повноцінному взаємодії зі своїми дітьми.